jump to navigation

Nu mai am imaginatie. 04/05/2009

Posted by Midgett in Momente de nebunie.
trackback

Tocmai mi-am dat seama ca nu mai stiu despre ce sa scriu.Nu imi mai trece nici o idee prin cap..NIMIC…Z-E-R-O…nu stiu ce e cu mine.Probabil e doar un moment prost.Sper sa treaca repede.Ideea ca nu as mai putea contura noi povesti pe care le-as modela precum faceam cu plastelina la gradinita ma sperie.Adolescenta mea pe care o vad alb-negru era patata de culoare lecturii.Cred ca inebunesc.Pixul mi se misca haotic pe foaie taind ideei scrise anterior,care, mi se par prea stupide sa le dezvolt…

Asta e..sper sa ies repede din abisul asta de nestiinta si sa-mi revin,pentru a putea scrie din nou…

Comentarii»

1. roby - 04/05/2009

Las’ ca trece ba 😉

2. Unguru' - 05/05/2009

Intr-adevar, chestiile astea trec repede 😛 Si eu am avut perioade de genu’ si or trecut de la sine 😛


Lasă un răspuns

